2014. november 18., kedd

Banános palacsinta

Sziasztok!


Ti is éreztétek már azt , hogy úgy etettek volna  még egy kakaós palacsintát , de inkább nem etettek mert túl  kalóriadús? Ha igen akkor ez a recept tetszeni fog nektek, hiszen elég alacsony a kalória tartalma.


Milyen ez a palacsinta aminek szinte alig van kalóriája?
    Ez lenne a banános palacsinta


Mi szükséges a banános palacsinta elkészítéséhez
                                          -1 nagyobb tojás
                                          - 1 nagyobb banán 

Aki jobban szereti tojásosan az tehet bele 2 darabot , vagy aki jobban szereti banánosan az meg csak 1 kisebb tojást tegyen bele és egy nagyobb banánt



Kezdjünk is hozzá!


1.lépés

A már megmosott banánt törjük pépessé.



2.lépés

Ha a banánnal készen vagyunk akkor tegyük bele a tojásba majd keverjük szépen össze, (Aki úgy szereti , hogy nagyobb darabok vannak benne az ne keverje annyi el)



3.lépés

 Olajozzuk be a palacsinta sütőt , majd süssünk kör alakú palacsintákat. Körülbelül 6 darab jön ki.




Erről az elkészítésről hoztam nektek egy képét , de nem én csináltam.



Saját tapasztalatom erről a palacsintáról:
 Én még a testvéremnek csináltam , de neki annyira nem ízlett és nekem se. Egy kicsit talán keserű. Aki szeretne tehet bele kakaó port, vagy esetleg aki szereti fahéjt. Őszintén szólva ez nekem nem ízlik, de nem rossz, mert például anyukámnak meg igen. 



Remélem tetszett nektek ez a kis palacsinta , és kifogjátok próbálni.
Sok sikert hozzá illetve jó étvágyat!





2014.11.18                                                                                           Lili






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése